miércoles, septiembre 12, 2007

rugby world cup


Us escric desde el monastir,tot recullit,meditant...i crec que finalment ho he vist clar,us puc dir que faig triatló perqué el meu cos ja no aguanta un partit del millor esport d´equip que hi ha en aquest mon...el RUGBY.
Veient la copa del mòn s´em cau la llagrimeta recordant tants anys(17)lligat a un esport i a un club,un esport que m´ha fet gaudir,plorar,guanyar,perdre...aon tinc la major part dels meus amics,i algun que altre enemic.
El rugby ha estat part molt important de la meva vida i ara que el cos ja no aguanta un cert nivell,vull compartir amb vosaltres,el meu nou entorn triatlètic,la emoció d´un campionat del mòn.
El rugby en el seu màxim nivell,per aixó si podeu mireu algun partit d´aquest campionat,valdrà la pena.Més endavant intentarem fer una porra-enquesta,perqué digueu la vostre sobre qui guanyarà.
Així que entre entrenament i serie,obriu una cerveseta(el café ha quedat clar que és bó)i mireu quansevol d´aquest partits.Fins ara
Salut

Comments (0)